Besök

Jag är glad över möjligheten att lära känna mina amerikanska släktingar. Fantastiska samtal och förundrad över hur lika vi är, i våra värderingar. Någonstans har det betydelse varifrån vårt ursprung kommer ifrån.
Det är iallafall vår övertygelse efter möten och samtal.

Är inne i ett nytt flow med att starta morgonen med både powerwalk och yoga i ca en timme. Jag har sällskap av min bror. Hoppas på att det håller i sig när jag kommer hem.
Idag har vi varit på Minnesota state fair ungefär en festival som har sitt ursprung från tiden när bönderna sålde det som odlats. Numera är det allt från karuseller, sockervadd, försäljning av allt mellan himmel och jord till information och utställning av olika typer av utbildning.

Galen tillställning men kul. Testade olika ölsorter från just Minnesota med Roger.
 
 
 
 
Lite folk i omlopp! 
 
 
Fanns en del "måsten" bl a att äta kakor! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: