Fotografering

Vilken kompetens har jag egentligen, när det gäller fotografering? Är så tveksam till kvalitén på bilderna. Är det något att ha, egentligen? Okej, gör ibland familjen glad men, men.... Är det verkligen någon kvalité? Vad det nu är? Konst är upp till betraktaren har jag lärt mig.... Men, när det gäller bilder... Vad gäller då? Ska försöka gå på en workshop under en timme imorgon och höra hur de tänker där.... Kameran ska med! Hoppas på ny inspiration. Kameran är med när jag är ute, men jag ser inga bilder just nu. Så det blir inga bilder. Jo, när kameran är hemma, är det ajfånen som gäller. Det får vara så, just nu.
Ja, och så är det det där med bilder och mitt egna bildspråk. Vad är det då? Mitt egna bildspråk! Blir många frågor imorgon och laddning av kamerans batteri.
Skönt att det blev en dag utan monster, demoner och hjärnspöken! Trött, men handlat, sorterat papper och promenerat. Får vara nöjd med den här dagen.
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: