sova bör man...

Hela dagen gick... jag lyckades klara av några projekt som att ringa Elektrolux för att kolla ålder på diskmaskinen. Resultatet, tja maskinen är tio år så det är väl till att investera i en ny. Jagade Telenor mellan vilopauserna...och det löste sig också, men det blir troligtvis några dagar med nytt telefonnummer. Övriga planer som att handla, gå ut och gå.... valde jag bort...
Kom iväg på yogan! Fösta veckan med läxa! Visserligen en kort läxa, jag ska lära mig att andas! Jag ska hitta en plats hemma där jag kan öva, minst en kvart om dagen! I åtta veckor ska jag gå på Yoga och öva och öva däremellan. KBT... lära in ett nytt beteende. Rehabiliteringsyoga heter det visst. Jag blandar ihop det mesta men nu vet jag! Varje tisdag kl 14.00 ska jag gå hemifrån för att hinna till yogan och ta det lugnt innan det börjar. Kanske att min enorma trötthet kan ge med sig då?! Fast har man inte sovit ordentligt på många, många år måste kanske kroppen hinna i kapp....
Mitt andra mål-önskemål är att försöka lära mig mera om foto. Köpte en fototodning för att lära mig mera om mitt bildspråk. Jag kroknar varje gång jag öppnar tidningen... för mycket text!!!
Kan någon berätta för mig vad jag har för bildspråk? Har inte förmågan att hitta fram till den nu!
 
Läge att sova nu! Sov gott!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: