Random

Jag sitter på pendeltåget, i morgontrafiken,det var länge sedan sist. Får en random känsla, ser pendlare som pendlade när jag pendlade.... För länge sedan... Ser fd kollegor på perongen, bakhuvudet och ryggsäcken på en annan. Konstig känsla,att vara delaktig men ändå inte. För jag är ju bara på väg till en kurs. Knappt halva vägen av min vanliga resväg.... Och är nybörjare... Hur fungerar SL:s access kort? Konstigt att vara sååå vanlig men ändå så ovanlig. Att tillhöra men ändå inte. Det är en  himmelsvid skillnad från förr och nu. Förstår inte riktigt hur jag ska vara i den här världen. Allt går fort, mycket är .... "Finare" än vad jag är. Så mycket fixande, även det "ofixade" är fixat. 
Tankarna virvlar runt.
Kursdagen inleds och avslutas, en mycket innehållsrik och bra dag. Jag är som ett läskpapper, vilja mera.
Dagen avslutas med att jag träffar Martina och äter mat. Fint avslut.
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: