Dagarna går....

Var till kyrkan igår. Det var musikgudstjänst med Lena som sjöng vackert. Roligt att träffa henne, men min ork var obefintlig så jag åkte hem direkt efter gudstjänsten. Det blev inget kaffe med församlingsborna den här gången heller. Jag blev ofantligt trött så efter en lätt lunch var jag tvungen att sova. Dagen blir konstig när jag tvingas sova, men jag hade inget val. Kunde knappt hålla ögonen öppna under gudstjänsten, det gick inte. Men att lyssna och gå in i sig själv går också bra, kanske t o m är bättre. Fokus blir ju på orden då. Men dagen försvinner verkligen.... trots sömn på dagen kunde jag sova i normal tid. Märkligt.... det här med kroppen och vilka behov den har.
 
Längtar efter ljuset... våren. Tror att mera kraft kommer med solen!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: