Året 2013

Började med en kul fest på Stora Essingen och fortsatte i hästarnas tecken. Felix kom hem och bland annat var det träning i Södertälje på SRK.
 
 
 
Loke kom till oss i februari. Stor, ståtlig och väldigt snäll!
 
 
Våra barn fyllde år i februari och i början på mars var båda hemma! Då firade vi!
 
 
I maj hade vi vår första grillning på vår altan!
 
 
Våren fortsatte med pilgrimsvandring i Vadstena, en sliten Carina, som valde bort! Kanske första gången iaf på evigheter som jag VALT bort! Inte mina kära klasskamrater, men en del av vandringen som gjorde mig stressad!
 
 
 
Brorsbarn som konfirmerade sig!
 
 
Härlig fest efter konfirmationsgudstjänsten! Innan maten satt jag, Roger och pappa och pratade!
 
 
Fortsättning på en galen "maj"! Examen - jag jobbade med Anna, helt galet! Kära, kära Anna som fick dra det mesta lasset! Jag gottgör med tiden! Puss!
 
 
Grillade hemma hos mig... bra kamrater som fixar:)
 
 
Dagarna på Betania, utvärdering och avslutning på ett intensivt år!
 
 
Och så kom skolavslutningen....Lycka! Jag kom hit!!!
 
 
Och så dagen D, vigning 16 juni 2013!
Tack, tack, alla som var med mig! I tanke och på plats! Det var stort för mig, stort att se dig som inte går i kyrkan , vara där med mig! Tack, tack och åter tack! Här med bamsekramen med Bettan!
 
 
Mina kära klasskamrater Lisa och Anna som hjälpte mig igenom! Skolan och Susanne som stöttade! Tack!
 
 
oj! Det var till Juni! Återkommer!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: