Idag tar det tid....

Idag känns det som om allt tar tid, lite lägre tid behöver jag på mig för att få till det jag ska göra. Helst skulle jag vilja krypa ihop i soffan. Få datorn att fungera så att jag bara kan lyssna på bra musik på spotify. MEN jag måste ju göra klart det jag inte gjorde igår. Pappa kommer och fortsätter jobbet med "projekt" garderob. Bilderna får symbolisera .... det där otydliga.... lite suddigt i kanten men om jag får tiden, precis som slutaren behöver tid för att få till en skarp bild utan blixt, så kan jag också få till det. Tyvärr blir ju inte allt lika bra som det skulle blivit när jag är frisk med ork. Det är nog så! Jag behöver tid, ordentligt med tid! Att inte bli orolig, det tog tid att hamna i diket och det tar tid att komma upp! Till slut blir det på banan igen och på ett mycket säkrare sätt, förhoppningsvis även på ett mycket klokare sätt!
 
1 Mikaela Wickbom skriven

Varma tankar till kloka Dig. <3 / Mela

Svar: kram å tack!
Carina Norlén

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: