Härlig helg!

Helgen blev fin. Mina föräldrar bjöd på middag på söndagkväll. Lördagen firade jag min födelsedag, visserligen inte på det sätt som jag hade önskat men det blev en trevlig kväll. Var glad att träffa de "närmast" sörjande, haha. Mycket skratt och många samtal. Jag bara njöt och småmyste när jag hur alla minglade och pratade med varandra. Några ungdomar var med och jag kan bara säga att det värmde i hjärtat! Om orken varit på ett annat sätt hade det kanske sett annorlunda ut och betydligt flera skulle ha bjudits, det är ju så många därute som betyder så otroligt mycket för mig! Jag är tacksam att jag inte behövde gå och lägga mig! Tacksam för all hjälp!!! Allt från att "stödhandla" det där sista, baka tårtor, organisera i köket, fixa fram muggar, koka kaffe, ta hand om presentpapper, fixa musiken, ta hand om engångsprylarna när det var färdigätit.....
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: