Oj....

Känslor hmm, ja, vad är det egentligen? Himmel och helvete? Himmelskt när man är kär och svävar fram, man kan inte tänka på någon annan, något annat.... Ilska, irritation, att vara arg.... Så dystert, så destruktivt... Det mest sorgliga är när man inte kan hitta en medelväg.... Känslor tar på kraften, iaf på min kraft... Orkar inte med svängningar och framförallt inte mellan det positiva och negativa.... Vill inte alla vara positiva? Varför hitta det destruktiva, negativa istället för att se möjligheterna? Kanske inte alltid såsom jag ville ha det, men det behöver inte vara sämre för det! Jag är tacksam för de om ger mig positiv energi! Jag är en energislukare just nu, men bara av positiv energi! Iaf så är det mitt mål, att ta/få positiv energi! Måste fylla på! Kan inte ta emot negativ energi, då hamnar jag i dipp, så blev det ikväll.... Återigen när jag skulle göra diverse inköp!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: