Firat Ella

Härligt med fest! Vi har firat Ella som fyllde 50 år. Det fantastiska är att det var 30 år sedan vi träffades på den där utbildningen som formade oss när vi var unga vuxna och fortfarande påverkbara! Vi var fyra personer från utbildningen! Helt fantastiskt att träffas och bara känna trygghet! och sedan var det många, många andra personer som betytt mycket i mitt liv som fanns där, som jag faktiskt hann prata med! Men kroppen sa ifrån och jag hittade ett bord att lägga mig för att vila en stund. Det blev lite bättre och jag orkade en stund till. Jag hade förmånen att få bo hos Magnus och hans Eva! Förunderligt med kärleken! Härligt att se en riktigt god vän ha hittat rätt! Nu är det kväll och tid för reflektion över helgen och titta på Wallander. Sonen och jag har hunnit äta en tidig middag, funderat över tavlor och hur det ska se ut hemma. Pratat med min bror angående garderober och golv. Det är läge att försöka få ordning på sovrummen, vi behöver få vila!
 
 
 
 
 
1 Pernilla skriven

Hej min fina vän.
Vilken fin blogg du har så många fina bilder, det är oxå en medicin att skriva av sig... Måste ta en kaffe snart..
Kramar Pernilla

Svar: Hej, tack! Ja, det är verkligen så, terapi, att få möjlighet att se på sig själv på ett annat sätt.... Genom orden.
Carina Norlén

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: