Mer eller mindre synlig

 
Vad betyder det att vara synlig? Kan man vara osynlig fast man ÄR synlig? Jag tror det, att det kan vara på båda sätten! Bara en tanke ... Som kom så här mitt i natten... Mina strån från vassen får symboliser det... Just nu!
1 Mikaela Wickbom skriven

Det väcker tankar, det du skriver. Det skulle vara spännande om du kan du sätta mer ord på det?
Kram

Svar: Ska försöka.... Måste tänka vidare och hitta orden. Tack för kommentaren! Kram
Carina Norlén

2 Mikaela Wickbom skriven

Sätt inte upp det på "kravlistan" (om du har en sådan) bara. Kommer det så kommer det. Annars inte.

Kram

Svar: Jag ska inte sätta upp det på kravlistan! Att tänka kring bloggen läker! Tack för omtanken:)
Carina Norlén

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: