Saknad

 
Bild från Aspeå, Västernorrland. Så här kan det också se ut. Efter en storm är det stilla och det enda som stör är träden som rasat i stormen. Vi förlorade en kär släkting i går natt. Önskar frid och att vi alla får sörja på vårt sätt! Just nu, i min kropp rasar och viner allt omkring... Kan inte sova just nu. Får ingen ro. Många tankar både praktiskt och känslomässigt far runt. Svårt att ta på. Ibland handlar det om självkänslan, ibland om självförtroende och ork... När, var, hur ska jag orka. När vet jag? Varför säger kroppen bara nej ibland? Målet är iaf att alltid duscha, gå ut en kort stund och alltid gå upp ur sängen! Bilden... Tja, den symboliserar att det kan vara ett synligt kaos, men även ett osynligt kaos. För i min bild av platsen ligger inte träden ivägen! Här åkte jag båt med mormor för väldigt länge sedan med förvänta!
1 Lisa Dalgren skriven

vilken bra symbol bild Carina, allt syns inte alltid för vad det är. vi kommer alla att ses igen, tills dess får vi ha våra minnen o prata om de vi har kära. sänder energi o värme till dig/Lisa

Svar: Så sant, så sant! Kram Lisa! Ses vid tillfälle!
Carina Norlén

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: