Goda dagar

De sista dagarna har innehållit olika saker. Byte av golv i sovrummen, vilket inte är klart eftersom dörrarna till garderoberna kommer på måndag eftermiddag/kväll. Däremellan har jag umgåtts med vänner. Mycket bad, lite fiske och försök till kräftfiske. Filmade på ett bröllop och det var intressant. Jag tycker inte att det är lika kul att filma som att fotografera. Svårt att hitta andra vinklar än där jag placerades. Men, men när jag tittat igenom och redigerat ska det säkert kännas bättre.  Blir lite petnoga när det gäller just den här genre av bild. 
 
Varmt har har det varit iaf! Temperaturen som bilen visade var 32,5 grader! Härligt!! Men galet!!!
 
 
Bad i en av Sörmlands alla sjöar! Säkert 28 grader! 
 
 
Och innan vigsel passade jag på att ta några bilder! Njöt av att ha god tid i kyrkan innan! 
 
 
Fin vigsel med många fina ord med mening av Louise Linder. 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: