Impulser

Frågan som jag ställer mig är... Hur ofta det är okej att följa impulser? Jag har en förmåga att följa minsta motståndets lag... Dvs börjar jag känna mig ensam hittar jag vägar ut ur det. Vore kanske klokt att oftare våga vänta ut.... Vet inte, men det är kanske en stor del av sjukdomen ... Klart jag blir utmattad.... När jag inte kan lugna ned mig? Samtidig mår jag bra i det också... 
 
Idag sov jag väldigt länge. Var bara upp och släpte ut hunden vid fyra. Bara sov och sov. Otroligt att få den ron! Inte vakna hundra gånger utan bara sova! 
Dagen innehöll en utflykt till Herräng. Där var det ett dansläger, under fem veckor kan man komma i olika perioder. Ca 800 personer per vecka kommer! Pratat med Koreaner, australiensare, svenskar ... Tyskar... Barn, ungdomar, unga vuxna, äldre å pensionärer! Otroligt trevligt! Åt fantastisk mat lagad av en kvinna från Zimbawe. Fortsatte till Marinan och träffade ett gäng hästfolk! Fantastiskt trevligt möte det oxå! 
Mmm, nu mat!  
 
Skylten såg bra ut på håll!  Men nu undrar jag vad det är? 
 
 Folkets hus i Herräng! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: