Kär?!

Jag är kär i livet igen! Här känts så ett par dagar och idag fick jag bekräftelse!!! 
 
 
 
"Madras" testet som jag gjorde hos kuratorn sa att jag inte är deprimerad längre! Iaf inte i dag och tre dagar tillbaka! För att "friskförklaras" måste man må så bra i minst två veckor! Det enda knaset är sömnen! Men den återkommer så fort jag kommer ut till Bomöra och bara "är". Det är helt fantastiskt! 
Häromdagen läste jag t o m ut en pocketroman på en dag! 
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt, lyssna på min kropp och ta det cool.
 
 
 
1 Britta skriven

Yes! Jag vet att Du klarar det :)
Kram, en dag i taget :D

Svar: Tack❤️ Ja, jag försöker!
Carina Norlén

3 Birgitta skriven

Grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis!

Svar: Tack!
Carina Norlén

2 siv norlen skriven

Jag har läst din blogg. Pappa och jag blir så glad när du skriver att du är snart frisk. Hoppas att det håller i sig. Det är det vi vill att det skall göra. Glöm inte bort att vi finns. <3

Svar: ❤️
Carina Norlén

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: