Fastnar

Fastnar hela tiden i olika spår. 
Igår var det ned på botten å skvalpa, idag fastnar jag i datorn och bilder. Letar bilder för att se kvalité och hur de är plåtade, både hos mig själv och andra. Lite på G att lära mig mera.
Ruttnar på all teknik som inte funkar! Och att jag är totalt ostrukturerad i detta med bilderna! Ingen som helst ordning. Bilder finns på diverse hårddiskar och för att inte tala om alla negativ och diabilder som tagits genom åren. Högt på önskelistan står just nu en skanner för att ta tillvara på de bästa bilderna. Alla bilder från barnens första år finns ju där också!
 
 
Hittade en bild från Pontus skolavslutning, Hölö kyrka. Föör väldigt länge sedan!
 
 
Men nu är det vackert väder, lunchdags! Efter det är det läge att gå ut! Jordgubbarna är fantastiskt goda, så det får vara ärendet idag!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: