Sol i sinnet...

Ryggen känns, yogan igår var nog bra men idag känns det att jag har axlar och rygg. Klarade av att ta mig dit och genomföra passet, trots att jag var trött. Besökte arbetet och efter det blev det inte mycket ork kvar. Sov i drygt två timmar.... Undrar när det ska vända? Hur kan jag vara så trött, så uttröttad? Av ingenting? Okej, CSN, och återbetalningskrav på studielånen gör mig inte direkt piggare. Har nog tagit för mycket energi, det där att det ligger och skaver innan jag tog tag i det. Funderar på hur många "skavsår" som bara är där? Hur hittar jag dom då?
Idag skiner iaf solen! Vi ska firar pappa som fyllde 79 igår! Äta lunch med en vän och hänga med en annan fantastisk människa i helgen! Det bli bra det!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: