Okej?

Livet går vidare, på olika sätt, i olika känslolägen, olika mycket ork. Försöker sova mycket, är ute mycket med Elna. Går kursen, del tre handlade om ångest och att det lätt uppfattas som hjärtinfarkt. Klok reflektion under grupparbetet var hur man stödjer de som är med, var med. Tänker på min små barn som var med när det hände mig. Det har vi aldrig pratat om, hur det var för dem. Å andra sidan, finns det rätt många händelser som plussats på sedan dess. När jag landat mera får vi ta tag i det. Klarar inte av att hantera det just nu. Det är för många delar, människor som måste hanteras, jag klarar inte riktigt av det. Skulle vilja sätta mig igen stuga i skogen utan kontakt.... Med människor och internet. Fixar inte alla krav! Alla måsten! Det är ju inte mina måsten! 
Jag fösöker hela tiden anpassa mig till tydliga, otydliga och diffusa krav, ork och lust bara sipprar ur mig. 
 
Annat idiotiskt som händer är att mina nummerplåtsskyltar blev stulna. Tröttsamt å kostsamt. 
Ger fan, snart upp! 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: