Skit i ....

Allt som sägs! Strunta i rykten, det man inte vet, vet man inte! 
Sorgen är totalt, att en människa väljer att inte vara kvar, här. Vad är det som gör att man inte ser någon som helst möjlighet i det här livet? Vad är det som händer när man inte kan se att man bidrar, fast man kanske inte bidrar till det här livet ... Jämt? 
Vad är det som gör att en människa känner sig totalt oviktig? Inte har någon som helst betydelse? Kan vi tillåta att det händer flera gånger? Fina, fina människa.... Vi gör så gott vi kan, vi är bara människor. Jag sörjer, sörjer djupt, att du valde bort det här livet samtidigt kan jag förstå.... Allt bli oigenomträngligt..... Vem är jag? Att ta andras tid? Ta plats? 
Det skrämmer, att jag förstår..... För jag vill verkligen inte förstå! Hur man kan välja bort.... Men man väljer nog inte på det sättet.... Fly är ordet, fly från det onda, fly från det svårlösta, bara fly.... Man orkar inte tänka utanför sig själv. Det onda, opåverkbara .... Bara tar en.... Då måste man vara stark, iaf starkare än känslan. 
Älskade människa .... Vila nu, vila i frid.... Vi levande får hjälpas åt att leva, leva i fred och frid.....
 
Havet.... Ålands hav .....
 
 
 
1 Mela skriven

<3

Svar: ❤️
Carina Norlén

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: