Energibrist

Dagarna går upp och ned. Från att ha energi och vara på G till att hamna i träsket att inte orka. Igår var en sådan dag. Promenaden till Torekällberget var tungt. Tur att Elna måste ut! Hon är en glädje, så glad, sådan glädjespridare!  
 
Det är märkligt, det här med svackorna. Det gör mig orolig, för hur jag ska orka och vara kapabel att börja arbeta? Det krävs så mycket energiboostning för att ta fram dammsugaren, att plocka in i diskmaskinen, plocka iordning hemma. Hur ska det vara möjligt att ta sig till arbetet och vara där på plats, utföra ett BRA arbete? Är det ens möjligt att bli så frisk att jag kan arbeta till våren? 
Oron gör, kanske, att jag går bakåt i tillfrisknandet? Jag vet faktiskt inte. 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: