Mardrömmar

 
 
 
Jag drömmer mardrömmar. I alla drömmar är det mitt fel, allt som händer, oavsett vad. mönniskor dör, det blir olika typer av fel och allt handlar om att jag inte har gjort/handlat/sagt rätt saker. 
Vaknar trött och kommer ihåg drömmarna. 
Drömmar, vad det nu är! Det man upplevt, det man pratat om... Allt i ett virrvarr av tokigheter. 
Någon sa att det betyder att jag är på väg att bli bättre. Det är bra... Men just nu är allt ostrukturerat. Skyller på förkylningen! 
Knastankar, som jag plitar ner. 
 
1 Siv Norlen skriven

Det skall väl gå över. Jag hade en medicin för några år sen. Jag drömde mycket otäcka drömmar. Jag sa att den medicinen vill jag inte ha. Den togs bort. Jag drömmer inte sådana drömmar nu.
Kram Mamma!

Svar: De är bra! Jag hoppas på att bli av med mardrömmarna också!kram
Carina Norlén

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: