Sista dagen

Barcelona å sista natten i stan. jag har haft fina dagar med vänner som känt mig länge. Vi har sett mycket och varit hyfsat aktiva. Idag valde jag bort stadens brus, tänker att jag får åka hit vid ett annat tillfälle för att se mera av Gaudis verk! Fantastisk konst, underbart med stranden så nära staden. Fina parker, famtastiskt med alla blommor ( som faktiskt fortfarande blommar!) God mat men framförallt, härligt att åka med vänner där man får vara som man är! I mitt fall nu, utan värsta orken... Åka hem i taxi, sova länge med frukost.... Nästan på sängen. Jag orkar inte skratta som jag gjort förr, men ler inombords. Jag orkar inte prata med ALLA servitörer och folk vi möter, men gör det ibland. Jag betalar min del, men någon annan sköter betalningen från min plånbok. Tacksam, så tacksam för att allt fungerat hittills, nu bara en morgondag och väldigt sen hemresa! 
 
 
Tessans selfie, av å me gänget! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: