Influensan

Jaha, så är det bekräftat. Influensa gång 2 med vatten bakom trumhinnan. Hostmedicin, nässpray och alvedon samt viloläge är visst svaret. Så nu hoppas jag att det läker ut eller vad man nu säger ... Att immunförsvaret hinner bygga upp sig igen. 
Så när inte hostan tar kål på mig så har jag försökt läsa men boken är lite för tråkig. Trots att det är femtio nyanser.... Nja, det är lite trist och diskussionerna som går kring böckerna tycker jag är en aning överdrivna. Det är klart att vi inte vill att någon ska vara slav under någon annan och att valet står till var och en. Ingen ska tvingas till något den inte vill men jag ser det ur perspektivet att det är möjligt, att ibland våga pröva sina gränser för det som är obekant. Men, men bok två är seg och eftersom jag inte bodde i boken utan la den på sängen och har en liten gummiboll till valp...(hon hoppar som en hoppetossa).... Så kalasade hon på framsidan och några sidor till. Sååå nu blir jag tvungen att köpa boken. Typiskt! Det är en av anledningarna till att jag hellre köper böckerna själv, slutar ofta med att jag måste köpa ett exemplar.
 
 
Mumsar bok i Pontus säng 😉
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: