Lessenda´

Idag var det en "lessenda´". Miss i kommunikation eller brist på förståelse i den situation som jag befinner mig i just nu. Känner mig rätt hjälplös i hur jag kan lösa den uppkomna situationen men på något sätt är det rätt väg. Jag har fått hjälp genom min kurator hur jag måste lösa min ekonomiska situation. Olika scenarior har tänkts fram, men nu har jag har svårt att stå stadigt. Att våga stå kvar. Jag blir så ofantligt trött av att kommunikationen inte fungerar. Att jag inte har förmågan att kommunicera bättre. Så idag är det, verkligen en lessendag.
 
Jag behöver ork för att organisera alla papper och ja så tillkommer ju det där vardagliga med tvätt, var det ska hängas, bilen som, när den körs borde köras längre. Städa och plocka, märkligt hur mycket sådant det kan bli på en sådan liten yta som 69 kvm.
 
Igår kväll var jag på revyn här i Tälje med mina föräldrar. Trevlig kväll och duktiga aktörer. Tråkigt att jag inte hängt med i lokalpolitiken bara... jag missade ju poängen i många skämt. 
Så tack mamma och pappa för en fin kväll.
 
Tro, tro, tro.... att allt löser sig
 
 
1 Mela skriven

Om du inte orkar hålla i dig, så gör jag det. Om du inte orkar stå kvar, så gör jag det. Om du inte orkar tro på en morgondag, så gör jag det. Om du inte orkar vara din egen vän, så är jag det. Jag hör att det är svårt för dig. Jag tror på dig. Alltid. Prova bara andas ut och låt det vara precis så svårt som det är. Jag finns här, utan kravlista, när du vill, om du vill. Det jag ger, ger jag för att du berikar mig, inte för att få något igen. Kram Mela

Svar: Tack .... Å tåren vill tränga fram i ögonvrån... Tack, tack för att du finns med på min resa. ❤️
Carina Norlén

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: