släpp taget

Jobbdag, två timmar som blev tre å en halv plus valppromernad à 42 minuter enkel väg. Idag grejade jag med kyrkans bokbord, prissatte ikoner och kollade upp priserna på böcker och några smycken. Hann prata lite med kollegor, övade Elna att vara själv på kontoret. Några korta, korta stunder. Hon förstår stanna nu. Vilket är praktiskt, både när man ska gå ut genom en dörr och vid övergångsställen. Fofarande helt lycklig över min lilla kloka tjej. 
 
Reflektionen idag är, hur jag kan tänka mindre 😉 jaaa, blir fast i mina tankar och vill så mycket. Försöker släppa och låta gå. Men det är så svårt. Jobbar vidare på det .... Oxå.
 
 
Jaaa, det skvalpar på.... Undrar just om vattendropparna gröper ur eller ger ringar på vattnet....
 
återkommer.... Ang reflektionen, när jag landar mera i den.
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: