Påminner mig själv

Försöker påminna mig om att jag måste tänka på mig själv i första hand. Jag blir inte till någon större hjälp om jag inte sätter mig själv främst.
 
För mig är det svårt. Finns så många behov att fylla och inser att min ork inte riktigt räcker till. Måste få ordning på mat och träning, det kan innebära att min ork efter jobbet blir större. 
Elna blir snart ett år vilket innebär att hon kan vara med och "träna". Problemet är att det måste finnas ork att ta sig ut efter jobbet. Ska öva på semestern'.
om inte annat iaf komma ut och plocka svamp.
 
 
1 Mela skriven

Och ännu en påminnelse 😊. Det tar tid, tid och ännu mer tid, att komma tillbaka. Känn dagsformen. Känn kroppen. Kram Mela

Svar: ❤️ Tack för påminnelsen....
Carina Norlén

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: