Semester!

känslan just nu är... Orkar jag ens ha semester? E ju typ stressande.... Ramlar tillbaka i gamla hjulspår, att ha gjort något, planerat något. Men det är ju just det jag längtat efter, semester utan plan! 
Men är sååå trött! Trodde jag försovit mig men klockan var fem. Halv sju började jag jobba. Skrev klart det som skulle levereras idag. Glömde äta lunch, fick påminnelse om fikat vid drygt halv två. Tappade bort nycklarna till jobbet och Elnas koppel när jag skulle gå hem. Ähh, rörigt. 
Och nu ska alla prylar in i köksskåpen .... Typ, lite överkurs.... Men måste ju göras. 
Ny dag imorgon.
 
 
1 Mela skriven

Även friska människor har sämre och bättre dagar. Vill bara påminna om det ❤️. Jag själv är lite rädd för de sämre dagarna, är du det eller hur är det för dig? Hoppas du hittar lite ro och frid på semestern. Och om du inte gör det, så gör du inte. No big deal. Jag tänker att även att hitta ro så lätt hamnar på den inre kravlistan. Så - go with the flow, vännen.

Svar: Ja rädslan finns att det åter igen ska bakåt. Samtidigt så känns det betydligt bättre, inte lika sårbar som tidigare. Skyddet har stärkts lite mera än för bara några veckor sedan. Försöka vara här och nu blir verkligen det jag behöver. Kram
Carina Norlén

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: