sårbar

Länge sedan jag skrev något nu. Arbetar åter igen heltid med allt vad det kan innebära. Såklart bär jag med mig mina tidigare erfarenheter av församlingsarbete och jämför ibland med hur jag fungerar idag. 
Jag är inte som jag var. Jag misströstar när jag inte orkar fullt ut, jag är kanske dålig på att hushålla med mina krafter men just nu vet jag inte hur jag ska hantera det. 
Jag har också vänt och vridit på om jag ska fortsätta skriva här. Jag kommer att bli en mera s k "offentlig" person nu. Att visa min sårbarhet är inte alltid smart, Å andra sidan var min intention med bloggen att belysa psykisk ohälsa. Så här har det varit för mig! 
 
Så innan jag bestämmer mig så blir det ett uppehåll. 
För jag är sårbar nu.
 
 
Alphyddan, en sen kväll när jag inte var stark.
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: