Pris

Utställning nummer tre och Elna slog sin syster den här gången. Fick HP (hederspris) och BIR (bäst i rasen) jättekul! Det finaste var domarens "fint temperament" det blev jag allra gladast för, sedan är det väldigt roligt att hon var fin i övrigt också. 
 
 
Lär mig lite i taget. Trimning är otroligt viktigt på utställning. Det är ju en skönhetstävling, insåg jag idag. Jaaa jag vet..... Fattar långsamt. Just den grejen är väl egentligen inte min grej, att värderas efter utseende. Fast det finns andra värden som att träffa nya människor, lära mig nytt om min hund och hur hon ska må allra bäst. Allt från tandborstningen till mat och trimning. 
 
 
 
Ja, nörda ner sig är ingen konst! Får väl vara så just nu och ett tag framåt.
 
 
Domarens utlåtande 😊
 
 Vega och Elna, syskon från kullen Oh ❤️
Gänget från Kennel Alectronas. Intressant att följa hur man tänker inom hund utställningsvärlden. 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: