Våt filt

En väldigt trött dag idag. En intensiv vecka har passerat och igår var det utställning. Trots att jag "bara" åkte till utställningen och Susanne, Johanna och Sofia tog över Elna när vi kom fram, så slukade dagen energi. 
Jag försöker hushålla med energin så att den framförallt ska räcka till jobbet men livet blir väldigt konstigt, är på jobbet de sex timmar jag ska göra och sedan sover, sover och åter igen sover. Det blir ingen tid över till att orka fylla i papper som ska skickas in. Funderar mycket på hur och när jag ska fixa att jobba heltid. Det är ju nu i april. Känns långt borta idag. 
 
Tröttheten är som en våt filt, som täcker kroppen. Jag fryser inne i skelettet och blir inte ens varm när jag tar en het dusch. Och så måste jag sova och sova 
Kroppen värker och åter igen snubblar jag på plan mark. Tröttsamt! 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: