Galet

Idag firade vi församlingens födelsedagsbarn 75, 80, 85, 90 och sedan flera både 92 och 94:ra åringar. Ca 50 personer kom och det var en trevlig eftermiddag. Mycket arbete för ett gäng medarbetare. Min ork tog slut, är helt matt och ligger på sängen och försöker andas. 
Jag behöver hitta ett klokt förhållningssätt till mitt arbete. Vad ska ingå? Vad är prioriterat? Det är väldigt svårt att hitta ett vettigt sätt att arbeta på. Just nu känns det som om jag sitter i diverse möten mest hela tiden. Får en känsla att jag missar målet. Ja,ja det löser sig nog. 
Nu är det snart helg igen och utställning av Elna i Österbybruk. Sedan blir det paus i utställandet. Semester fram till augusti så att hon hinner växa i sin kropp och vi hinner öva allt från valpkurserna. 
 
Efter helgen måste jag hinna med och boka en resa med mina föräldrar, hinna greja lite med fotografier, städa balkongen och få till uppbindning av vindruvorna. Sedan är det dags för Felix student och resa till Helsingborg. Efter det är det både planering och möten inför familjeläger och genomförande av det samt bussutflykt med daglediga till Sollentuna med omnejd. Känns som om orken tryter... Lite för mycket inbokat just nu. Sedan är delt väl typ midsommar. Vart tog tiden vägen? 
Min axel, hänger inte med. Jag har väldigt ont i den Och framförallt hindrar den mig i rörelsen, och att göra det jag vill och måste göra.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: