Mitt lilla hjärta

Så skönt att hon är hemma igen, lilla Elna! Saknade henne, den hör veckan hon var på kollo. Inser ännu mera, vad hon betytt och betyder för mitt tillfrisknande. Möten men nya människor, promenader och utevistelser. Dåligt samvete ibland .... Typ borde ha lärt henne vara själv hemma. Provade igår men har aldrigt hört henne yla på det sättet tidigare..... Så efter typ en kvart nere i trappen valde jag att gå in igen när hon hade en kort tyst stund.  Hon fick vara i bilen istället. Men måste träna, sommaren och hund i bil är ingen bra idé. Andra dåliga samveten är att jag inte lärt henne allt ordentligt från valpkursen och att hon inte är totalt säker att ha lös. Men det blir bättre och bättre! 
 
 
10:de oktober 2014, lilla hjärtat ♥️
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: