Tillbaka i verkligheten

Ny vecka och tillbaka efter en lång semester. Nästan två veckor i USA och typ två veckor hemma med diverse fix. Jag hade ett fantastiskt väder och i år var det inte så viktigt med solning. Solen och att det är varmt är underbart men saknade inte solningen. Plockat svamp, badat lite och bara varit. Sjysst semester. 
 
Veckan som startade i måndags, ja min höst startade i måndags. Fixade kort och nyckel till sjukhuset, Elna var hemma själv och försökte ta sig ut genom ytterdörren. Måste hitta ett sätt att få henne trygg. Men det är säkert jag som sprider otryggheten här hemma. 
 
Det känns bra efter tre dagar på jobbet. 
 
Elna kör rallylydnad med Martina och Felix. 
De är så duktiga! Igår blev de två:a både Martina & Elna och Felix & Elna, på avslutningstävlingen på kursen. Otroligt duktiga!!!!
och sååååå himla bra att få flera som övar "lilla hjärtat" ❤️
 
 
Martina & Elna i lördags! Mina fina ❤️
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: